واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش

support

در بازار كسب و كار امروز نحوه سرويس دهي و پشتيباني از فروش (گارانتي) بهترين راه رقابت بين شركتها مي باشد. هرچند فروش تجهيزات و بازاريابي تا حدودي مي تواند جلب رضايت مشتريان را به همراه داشته باشد، ولی نحوه ارائه خدمات پس از فروش بيشترين سهم را در وفاداري مشتريان به خود اختصاص مي دهد.

از جمله این خدمات می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

• تجهیز تعمیرگاه سخت افزاری با به روزترین دستگاه ها
• تعویض قطعات تحت پوشش گارانتی در محل شرکت بدون صرف وقت.
• تعویض قطعات در محل مشتری .
• ارائه دستگاه جایگزین برای مواردی که تعمیر دستگاه بیش از زمان مندرج در قرارداد به طول بیانجامد.
• ارائه خدمات در تمامی مراکز استانها از طریق نمایندگی ها و یا دفاتر شرکت در سراسر کشور.
• آمادگی به منظور عقد قرارداد پشتیبانی پس از اتمام گارانتی محصولات فروخته شده

از دیگر خدمات واحد مهندسی پشتیبانی میتوان از “پشتیبانی سیستم ها” نام برد. این سرویس شامل راهبری، نگهداری و پشتیبانی سخت‌افزارها، نرم‌افزارها، سامانه‌های اطلاعاتی و مدیریتی جامع، شبکه‌های رایانه‌ای محلی و گسترده و همچنین مراکز داده سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی میباشد.

این خدمات با استقرار  کارشناسان و متخصصان زبده و کارآزموده شرکت که اکثریت قریب به اتفاق ایشان دارای مدارک دانشگاهی و گواهینامه‌های بین‌المللی هستند در محل مشتریان به انجام می‌رسد. همچنین این شرکت به منظور ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ای تخصصی، همواره از وجود مشاوران مجرب بهره جسته است.
لازم به ذکر است  که واحد مهندسی پشتیبانی آخرین و به‌روزترین راه‌کارهای ارائه‌ی خدمات ICT را مبتنی بر اصول و چارچوب‌های عمومی مورد قبول به‌کار می گیرد تا بیشترین همسویی و سازگاری را میان اهداف کسب و کار مشتریان(Business Needs) و صنعت فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات ایجاد نماید.
در این راه، علاوه بر روش نگهداری پیش‌گیرانه (Preventive Maintenance) با استفاده از روش نوین نگهداری پیش‌بینانه (Predictive Maintenance)، احتمال رخداد خرابی‌ها پیش از وقوع پیش‌بینی شده و با انعکاس خرابی های احتمالی، راهکارها و پیشنهادات فنی به مشتریان، آسودگی خاطر آنان فراهم می‌گردد.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به آوید رایانه هیراد میباشد