crm_slide

واحد طراحی نرم افزار مدیریت مشتریان(Ticketing & CRM)

CRM  به معنا و مفهوم مدیریت کنترل ارتباط با مشتریان می باشد که معمولا نرم افزاری است بر پایه وب یا شبکه های محلی که به عملکرد بهتر تجارت می پردازند ، پایه ریزی شده است.

امروزه شرکت ها و سازمان ها در کسب و کار اغلب از نرم افزار CRM  برای اتوماسیون فروش خود استفاده می کنند.

اتوماسیون فروش ، کمپانی ها را قادر به تکمیل همه داده های تجارت برای فروش، مارکتینگ ، پشتیبانی و غیره در یک بسته نرم افزاری مجاب می سازد.در این مسیر شرکای تجاری قادر به فراهم سازی ارتباط بدون شکاف با مشتریان می باشند زیرا هر حرکت در سیستم گزارش داده و حساب شده می باشد.

CRM  می تواند برای نیازهای هر گونه تجارت منحصر به فرد کوچکی برنامه ریزی شود تا به تحلیل مارکتینگ ، فروش، پیداکردن نقاط سبقت ، تغییرات برای سبقت گرفتن ، ارتباط مرکزی مدیریت ،مدیریت رسانه اجتماعی و دیگر مسائل کمک کند.مدیران از این داده ها برای تشخیص کلیدهای مشتریان(مشتری یابی) خود برای تخصیص سرمایه در جهت رسیدن به حداکثر سود استفاده می کنند.اگر هر فرد فروشنده مدارک مربوط به هر داده را در سندها تنظیم کند مدیران در یک چشم به هم زدن قادر به تشخیص موقعیت های با ارزش کاری خود و رسیدن به اهداف خود میباشند.گزارش ها می توانند به صورت اتوماتیک به اطلاعات مورد نیاز تبدیل و مسیریابی شوند.

CRM  به مدیران اجازه می دهد تا به آسانی عملکرد بهترین کارمند خود را تشخیص داده و پاداش او برای دستیابی به این عملکرد را اهدا کند تا مسیر سبقت به صورت اتوماتیک پدیدار شده و اطلاعات فروش ها با مرکز مارکتینگ به اشتراک گذاشته شده و جدول افت و خیز تولید به دست آید.

پیش بینی نیز یکی از اصلی ترین قسمت های تجارت است و دیگر مساله ای است که سیستم CRM  در آن به خوبی میدرخشد.جدول فروش به صورت اتوماتیک گردآوری و درجه بندی می شود و سپس به صورت فرمت های قابل فهمی مانند گراف ها یا جداول نمایش داده می شود که می تواند به پیش بینی های ابتکاری کمک نماید.

از جمله پروژه های CRM  و Ticketing   اجرا شده میتوان به شرکت AMH (پشتیبان دستگاه برق اضطراری بانک شهر) اشاره کرد.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به آوید رایانه هیراد میباشد